- Elektrické náradie
- Brúsky
- CNC stroje
- Frézovací systém ARBORTECH
- Frézovacie motory
- Frézy
- Hoblíky
- Horné frézy
- Na pracovný stôl
- Píly
- Pracovné centrá
- Príslušenstvo pre elektrické a aku náradie
- Držiak bitov pre aku náradie BITMAG
- Držiak na akumulátory
- Lisovanie a čapovanie
- Pre brúsenie
- Pre hoblovanie
- Pre horné frézy
- Pre kotúčové píly
- Pre multi-náradie
- Pre sekanie a búranie
- Pre uhlové brúsky
- Vykružovacie korunky
- Vrtáky
- Sady vrtákov
- Lupienkové pílové plátky
- Pílové plátky do priamočiarej píly MPS
- Pílové plátky do chvostovej píly MPS
- Stroje na ostrenie TORMEK
- Vŕtacia, sekacia a diamantová technika DUSS
- Teplovzdušné pištole
- Náradie
- Skrutkovače WITTE
- Skrutkovače PROTOP II
- Skrutkovače PROTOP II Plus
- Skrutkovače PROTOP II VDE
- Skrutkovače PROTOP II VDE slim
- Skrutkovače PROTOP II Impact
- Skrutkovače MAXXPRO
- Skrutkovače MAXXPRO Plus
- Skrutkovače MAXXPRO VDE
- Skrutkovače MAXXPRO Nature
- Skrutkovače MAXXPRO Stainless
- Skrutkovače TOPLUS
- Skrutkovače WOOD
- Skrutkovače WITTRON
- Skrutkovače WITTRON VDE
- Skrutkovače ESD
- Skrutkovače T-HANDLE
- Obojstranné skrutkovače WITTE
- Skrutkovač BITDRIVE
- Skrutkovače PRO BITDRIVE
- Skrutkovače PRO BITDRIVE RAČŇA
- Skrutkovače PRO BITDRIVE momentové
- Sady skrutkovačov WITTE
- Sady skrutkovačov PROTOP II
- Sady skrutkovačov PROTOP II IMPACT
- Sady skrutkovačov PROTOP II PLUS
- Sady skrutkovačov PROTOP II VDE
- Sady skrutkovačov PROTOP II VDE slim
- Sady skrutkovačov MAXXPRO
- Sady skrutkovačov MAXXPRO PLUS
- Sady skrutkovačov MAXXPRO VDE
- Sady skrutkovačov MAXXPRO NATURE
- Sady skrutkovačov MAXXPRO STAINLESS
- Sady skrutkovačov WOOD
- Sady skrutkovačov T-HANDLE
- Sady skrutkovačov WITTRON
- Sady skrutkovačov WITTRON VDE
- Sady skrutkovačov WITTE BITDRIVE TORQUE VDE SET
- Šidlá WITTE
- Skúšačky napätia WITTE
- Imbusové kľúče WITTE
- Sady imbusových kľúčov WITTE
- Bity WITTE
- Sady bitov WITTE
- Magnetický držiak bitov WITTE
- Kliešte ORBISWILL
- Armovacie kliešte
- Inštalatérske Kliešte - Hasáky, Blicky
- Kliešte Evoli!ne
- Kliešte na poistné krúžky
- Kliešte pre elektroniku
- Kliešte pre uchopenie
- Kliešte špeciálne
- Kľúče na rozvodné skrine
- Kombinované kliešte
- Lisovacie kliešte
- Náradie pre elektrikára
- Pákové kliešte
- Pomôcky na podporu predaja
- Sady náradia
- Samosvorné kliešte
- Štiepacie kliešte
- Štípacie kliešte
- VDE izolované kliešte
- Kliešte KNIPEX
- Odizolovacie náradie JOKARI
- Pokrývačské kladivá PICARD
- Murárske kladivá PICARD
- Tesárske sekery PICARD
- Zámočnícke a kamenárske kladivá PICARD
- Mäkké kladivá PICARD
- Nástroje pre klampiarov, zlatníkov a hodinárov PICARD
- Príslušné náradie pre pokrývačov a tesárov PICARD
- Špeciálne náradie pre tesárov a pokrývačov PICARD
- Náradie pre kováčov a podkováčov PICARD
- Nástroje pre dlažbárov, na spracovanie kameňa a terénne úpravy PICARD
- Pajsre PICARD
- Náradie čalúnnikov, dekoratérov a pokladačov
- Špeciálne kladivá PICARD
- Ručné píly
- Karosárske náradie PICARD
- Kožené kapsičky a opasky PICARD
- Rukoväte a kliny na kladivá PICARD
- Orezávacie nože a náhradné čepele
- Ceruzky a popisovače EXPERT
- Nastaviteľné kľúče IREGA
- Kľúče STAHLWILLE
- Račne, nástrčné kľúče a gola sady STAHLWILLE
- Račňový skrutkovač STAHLWILLE
- Momentové kľúče a momentové náradie STAHLWILLE
- IMPACT nástrčné hlavice a bity STAHLWILLE
- Špeciálne náradie pre automobily STAHLWILLE
- Prepojovacie diely STAHLWILLE
- Sponkovačky a klincovačky RAPID
- Nitovačky RAPID
- Rezbárske náradie KIRSCHEN
- Nástroje na rezanie závitov VÖLKEL
- HexTap S a DS VÖLKEL
- Kombinované závitníky a závitníky s 1/4" náhonom VÖLKEL
- Maticové závitníky VÖLKEL
- Ručné vratidla VÖLKEL
- Sadové ručné závitníky VÖLKEL
- Sady závitových nástrojov VÖLKEL
- Strojné závitníky VÖLKEL
- Strojové maticové závitníky VÖLKEL
- Strojové závitníky s farebným označením VÖLKEL
- Tvarovacie závitníky VÖLKEL
- Závitové čeľuste šesťhranné VÖLKEL
- Závitové čeľuste VÖLKEL
- Oprava závitov V-COIL
- Odlamovače V-COIL
- Ručné zavádzače V-COIL
- Sady na opravu závitov
- Sady STI závitníkov pre vložky V-COIL
- STI kombinované závitníky pre vložky V-COIL
- STI strojové závitníky pre vložky V-COIL
- STI tvarovacie závitníky V-COIL
- STI vrtáky pre vložky V-COIL
- STI závitníky pre vložky V-COIL
- Strojové zavádzače V-COIL
- V-Coil automotive
- V-Coil rapid
- Vytahovače V-COIL
- Závitové vložky V-COIL
- Náradie pre klampiarov FREUND
- Nástroje pre pokrývačov a tesárov FREUND
- Mäkké kladivá a sekery HALDER
- Zvierky BESSEY
- Skrutkovače WITTE
- Meracia technika
- Nivelačné prístroje
- Stolárske uholníky
- Uholníky SWANSON
- Meracie pásma BMI
- Zvinovacie metre BMI
- Vodováhy BMI
- Špeciálne vodováhy BMI
- Elektronické vodováhy BMI
- Plastové vodováhy BMI
- Zrovnavacie laty BMI
- Stavebné lasery
- Statívy a príslušenstvo
- Skladacie metre BMI
- Posuvné meradlá BMI
- Mikrometer BMI
- Hĺbkomery BMI
- Uholníky a uhlomery BMI
- Teleskopické meracie tyče BMI
- Meracie kolieska BMI
- Libely kruhové
- Kufre na náradie
- Predlžovacie káble
- Manipulačná technika
- Postrekovače
- Pracovné kozy, stoly, zveráky a skladovanie
- Stolárske pomôcky KREG-tool
- Dláta TRITON-Tools
- Drevené zvierky KLEMMSIA
- Náradie Milescraft
- Nástroje Microjig
- Nástroje na označovanie a značenie WOODPECKERS
- Pomôcky pri rezaní s kotúčovou pílou
- Príslušenstvo pre drevoobrábanie BENCH DOG
- Príslušenstvo pre vreckové otvory TRITON-Tools
- Rašple AXMINSTER RIDER
- Stolárske náradie ROCKLER
- Stolárske nástroje UJK Technology
- Vodiace šablóny TRITON-Tools
- Zápustné skrutky TRITON-Tools
- Zvierky TRITON-Tools
- Upínacie nástroje KREG
- Rezanie a meranie KREG
- Pomocné zariadenia na terasy a skrutky KREG
- Kreg® Jig Skrutky
- Kreg® Jigs
- Príslušenstvo k strojom KREG
- Vodiace systémy KREG
- Ochranné pomôcky a pracovné odevy
- Pásky, lepidlá a tesniace materiály
- Brúsne papiere, čističe a konečná úprava
- Spojovací materiál, upevňovacie prvky a hardware
- Vŕtacie stojany WABECO
- Vákuová ručná prísavka GRABO
- Valhal Outdoor
Reklamačné podmienky
Reklamačné podmienky
Záručná doba je zo zákona 24 mesiacov od kúpy.
Spotrebiteľ – kupujúci, prípadne iná osoba, ktorá je určená na prevzatie tovaru spotrebiteľom, kupujúcim, je povinná potvrdiť prepravcovi – dopravnej službe prevzatie tovaru vrátane všetkých dokladov a skontrolovať balík. Pripadne poškodenie balíka je treba hneď reklamovať u prepravcu. Predajca nezodpovedá za poškodenie obalu balíka. Kupujúci je povinný pri prevzatí dodaný tovar prehliadnuť a bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o zistených závadách. Neskoršie reklamácie zjavných závad nebudú predávajúcim uznané.
Kupujúci musí písomné alebo telefonicky oboznámiť predajcu o prípadných zistených vadach na výrobu do troch dni od prevzatia tovaru.
Kontakt – info@maviz.sk
Predávajúci rozhodne o reklamácii do 3 pracovných dni. Vybavenie reklamácie nesmie trvať viac ako 30 dní. Rozhodnutie bude odoslane v písomnej forme prostredníctvom e-mailu. Pri reklamácii je potrebne dodať reklamovaný produkt a kópiu faktúry.
Reklamácia sa nevzťahuje na vady spôsobené nesprávnym používaním produktu, chybnou manipuláciou, pôsobením vonkajších udalosti, neodborným zásahom do produktu a zlou údržbou. Reklamácia nebude uznaná pri mechanických chybách vykonaných vinou zákazníka, preťažovaní produktu a používaním produktu v nevhodných podmienkach.
V prípade zakúpenia tovaru v rámci podnikateľskej činnosti sa postupuje pri reklamácii podľa príslušných ustanovení zákona č. 513/1991 Zb., Obchodný zákonník, v platnom znení.
Vybavenie reklamácie
Miestom pre uplatnenie reklamácie je adresa Predávajúceho. Pre zaslanie tovaru na reklamáciu odporúčame použiť poistený balík.
V prípade reklamácie musí balík obsahovať :
- Reklamovaný produkt – tovar musí byť dodaný vo vhodnom obale
- Zápis, kde bude špecifikovaná chyba na produkte
- Kopia faktúry
- Kontaktne údaje /spiatočná adresa, mail, tel. číslo/
Predávajúci, po preskúmaní reklamovaného tovaru
- uzná reklamáciu ako oprávnenú, písomné bude kontaktovať zákazníka a bude mu nahradený tovar
- odmietne reklamáciu ako neoprávnenú, reklamovaný tovar bude vrátený zákazníkovi
Storno objednávky
Objednávku je môžete do 24 hodín zrušiť. Pre zrušenie objednávky je potrebne kontaktovať predajcu.
Storno objednávky zo strany kupujúceho
V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru, pokiaľ bol tovar objednaný prostriedkami komunikácie na diaľku (internet, e-mail, telefón, fax). Tovar je potrebné vrátiť spolu s príslušenstvom vrátane dokladu o zaplatení. Kupujúci je povinný oznámiť vrátenie tovaru predávajúcemu vopred s uvedením čísla faktúry, na ktorú bol tovar zakúpený. Kontakty pre vrátenie tovaru a komunikáciu sú uvedené v závere podmienok.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku v týchto prípadoch
- tovar sa po kontrole stavu na sklade nenachádza
- nebolo možné záväzne potvrdiť objednávku (nesprávne uvedené údaje pri objednávku).
V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe.
Adresa pre vrátenie tovaru:
MAVIZ, s.r.o., Poštová 1215/12, 952 01 Vráble, Slovenská Republika
Ochrana osobných údajov
Všetky osobné údaje sú považované za prísne dôverné a je s nimi nakladané v súlade so zákonom č. 428/2002 Zb. Vaše údaje neposkytujeme žiadnym iným subjektom,
Záverečné ustanovenia
Práva zo zodpovednosti za závady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak neboli uplatnené v záručnej dobe.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť od 7.7.2010. Zmeny reklamačného a obchodného poriadku vyhradené.
V prípade otázok Vám radi odpovieme a pomôžeme.
POVINNOSTI PREDÁVAJÚCICH
Povinnosti predávajúcich v reklamačnom konaní upravuje Občiansky zákonník (zákon č. 47/1992 Zb. - úplné znenie v znení neskorších predpisov § 596 až § 656), zákon č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (§ 13 a § 19) a zákon č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní v znení neskorších predpisov (§49).
Za kvalitu predávaného tovaru voči spotrebiteľovi právne zodpovedá predávajúci. Táto zodpovednosť je objektívna, t. j. predávajúci sa jej nemôže nijako zbaviť. Zodpovedá aj za vady, o ktorých nevedel. Nie je rozhodujúce, či ide o vady zjavné alebo skryté, ktoré sa prejavia až pri používaní veci.
Ak má vec vady, o ktorých predávajúci vie, je povinný kupujúceho na ne upozorniť.
Ak treba, aby sa pri užívaní veci zachovali osobitné pravidlá, napr. ak sa užívanie riadi návodom, predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu návod na používanie v slovenskom jazyku. Ak túto povinnosť nesplní, je povinný nahradiť kupujúcemu škodu, ktorá z toho vznikla.
Predávajúci je povinný spotrebiteľa riadne informovať o rozsahu, podmienkach a spôsobe uplatnenia reklamácie, vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, ako aj o vykonávaní záručných opráv.
Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek svojej prevádzkarni, prípadne aj na mieste, odkiaľ riadi svoj podnik. Ak je však v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený na opravu, ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, uplatní kupujúci reklamáciu v tejto určenej servisnej firme.
Záručný list musí predávajúci vystaviť len v prípade, že poskytuje záruku dlhšiu ako 6 mesiacov.
Predávajúci alebo ním poverený pracovník rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní.
Pritom je povinný vydať spotrebiteľovi doklad o reklamácii a o spôsobe jej vybavenia, a to aj vtedy, ak reklamácii nevyhovie na mieste a v celom rozsahu.
Pri zrušení prevádzkarne je podnikateľ povinný informovať príslušný okresný úrad o tom, kto preberá prípadné záväzky, teda aj reklamácie.
PRÁVA KUPUJÚCICH
Súčasné platné právne predpisy garantujú spotrebiteľovi právo na kúpu bezchybného tovaru. Jednoznačne dávajú spotrebiteľovi právo na to, aby bol tovar bezvadný počas celej záručnej doby a to na základe zodpovednosti predávajúceho za vady, ktoré sa v tejto dobe vyskytnú.
Občiansky zákonník stanovuje záručné doby, ktoré predávajúci za žiadnych okolností nemôže skrátiť:
6 mesiacov u priemyselného tovaru
8 dní u potravinárskeho tovaru
3 týždne pri predaji krmív
6 týždňov pri predaji zvierat
3 mesiace pri oprave a úprave veci
3 roky pri zhotovení stavby
6 mesiacov pri zhotovení veci na zákazku
ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, záručná doba platí až do tejto lehoty
pri veciach, ktoré sa rýchlo kazia, treba reklamáciu uplatniť najneskôr nasledujúci deň po kúpe.
Záručné doby začínajú plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na vadu, kvôli ktorej bola dojednaná nižšia cena.
Ak pri reklamácii dôjde k výmene tovaru, záručná doba začína plynúť znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.
Reklamovať možno vady výrobného charakteru alebo vady vzniknuté poškodením pri preprave či skladovaní a to v rámci záručnej doby. Po uplynutí záručnej lehoty právo na reklamáciu zanikne.
V rámci záručnej doby má spotrebiteľ právo na uplatnenie reklamácie vád, ktoré nevznikli jeho zavinením. O opodstatnenosti rozhoduje predávajúci.
Spotrebiteľ má právo, aby bola jeho reklamácia vybavená najneskôr do 30 dní. V prípade, že predávajúci túto zákonnú lehotu nedodrží, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či bude požadovať výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.
Práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady predanej veci závisia od druhu a povahy vady veci. Občiansky zákonník v tejto súvislosti rozlišuje:
A. ODSTRÁNITEĽNÉ VADY
Pri odstrániteľnej vade má spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci.
Ak vec ešte nebola použitá, môže spotrebiteľ požadovať namiesto opravy výmenu vadnej veci za bezvadnú. To isté sa týka aj súčasti veci. Predávajúci môže vždy namiesto opravy vymeniť vadnú vec za novú.
V prípade, že má vec súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné vady, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či uplatní právo na výmenu tovaru alebo na vrátenie peňazí.
To isté právo má aj vtedy, ak sa rovnaká vada, aká bola najmenej dvakrát v záručnej dobe opravovaná, vyskytne tretíkrát.
B. NEODSTRÁNITEĽNÉ VADY - KTORÉ BRÁNIA RIADNEMU UŽÍVANIU
Pri výskyte neodstrániteľnej vady, ktorá bráni užívaniu veci na daný účel, má spotrebiteľ právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí). Záleží len na kupujúcom, či si uplatní právo na výmenu alebo vrátenie peňazí. Ak si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť.
C. INÉ NEODSTRÁNITEĽNÉ VADY - PRI KTORÝCH MOŽNO VEC UŽÍVAŤ
Vady, ktoré sa síce odstrániť nedajú, ale nebránia riadnemu užívaniu veci (napr. funkčná, ale poškriabaná chladnička) - v takýchto prípadoch má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny. Výška zľavy je vecou dohody medzi kupujúcim a predávajúcim.
POSTUP PRI UPLATŇOVANÍ REKLAMÁCIÍ
Priniesť reklamovaný tovar a uplatniť reklamáciu v záručnej dobe a na správnom mieste (u predávajúceho, alebo v servisnej firme na to určenej). Ak spolu so zakúpeným tovarom bol zaplatený i dovoz tovaru, požadovať dovoz reklamovaného tovaru na náklady predávajúceho alebo žiadať odstránenie chýb v byte.
Zakúpenie reklamovaného tovaru, resp. služby preukázať dokladom o kúpe, u vybraných výrobkov záručným listom.
UPOZORNENIE:
Spotrebiteľ sa musí vystríhať ďalšieho používania veci, na ktorej zistil vadu.
Spotrebiteľ je povinný prevziať si tovar po reklamácii v určenej lehote.
Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál, alebo použitie sa nepovažuje za vadu.
Ak sa zruší prevádzkareň, spotrebiteľ sa môže obrátiť na príslušný okresný úrad, kde dostane informáciu o tom, kde a kto je povinný vybaviť jeho reklamáciu.
PRÁVOMOCI SOI V REKLAMAČNOM KONANÍ
V súvislosti s vybavovaním reklamácie právo SOI je vymedzené zákonom o ochrane spotrebiteľa.
SOI nie je oprávnená vstupovať do reklamačného konania, posudzovať reklamovaný tovar, ani rozhodovať o opodstatnenosti reklamácie.
SOI môže preverovať:
prijatie reklamácie,
prítomnosť pracovníka (zamestnanca) povereného vybavovať reklamácie po celú prevádzkovú dobu,
dodržiavanie lehôt na vybavenie reklamácií,
vydanie dokladu o uplatnení reklamácie a o spôsobe jej vybavenia,
vedenie evidencie o reklamáciách,
dodržiavanie informačných povinností o rozsahu, podmienkach a spôsobe reklamovania.
SOI poskytuje telefonické, písomné i osobné poradenstvo pre spotrebiteľov na všetkých svojich pracoviskách (viď. organizačná štruktúra alebo kontakt).